The Queen and I love paper Art
søndag den 22. september 2013
hjertedies
Lavet med Nellie Snellen Dies og blomster lavet af pergamano.
Billedet er fundet på internettet.
1 kommentar:
Wilma
28. september 2013 kl. 13.23
Very BEAUTIFUL card.....PRETTY in this color.
Have a nice ☼-day.
Hugs Wilma ☺☺☺
Svar
Slet
Svar
Svar
Tilføj kommentar
Indlæs flere...
Nyere opslag
Ældre opslag
Start
Abonner på:
Kommentarer til indlægget (Atom)
Very BEAUTIFUL card.....PRETTY in this color.
SvarSletHave a nice ☼-day.
Hugs Wilma ☺☺☺