Jeg har eksperimenteret lidt med min embossingfolder, min E-bosser laver så dybe aftryk at jeg har kunnet klippe en nøgle ud af guldkarton. Ret cool :-)
Så er det Mia og Kamillas fødselsdag i morgen, Mia bliver 7 år, jeg har lavet et prinsessekort til hende. Kamillas kort venter jeg med at vise indtil hun har fået det i morgen :-)