torsdag den 2. maj 2013

Cirkus i byen

 
 
Der var besøg af Cirkus Dannebrog i "baghaven" i går. Smukt vejr og mange glade børn.
 
 
 

 
 
 
Lene


Ingen kommentarer:

Send en kommentar