The Queen and I love paper Art
tirsdag den 14. maj 2013
Kort med hjerte
Jeg har
eksperimenteret
lidt med min embossingfolder, min E-bosser laver så dybe aftryk at jeg har kunnet klippe en nøgle ud af guldkarton. Ret cool :-)
Lene
Ingen kommentarer:
Send en kommentar
Nyere opslag
Ældre opslag
Start
Abonner på:
Kommentarer til indlægget (Atom)
Ingen kommentarer:
Send en kommentar