tirsdag den 14. maj 2013

Kort med hjerte

 
 
 
Jeg har eksperimenteret lidt med min embossingfolder, min E-bosser laver så dybe aftryk at jeg har kunnet klippe en nøgle ud af guldkarton. Ret cool :-)
 
 
 
 
 
 
Lene


Ingen kommentarer:

Send en kommentar