The Queen and I love paper Art
fredag den 3. maj 2013
Fødselsdagskort
Så er det Mia og Kamillas fødselsdag i morgen, Mia bliver 7 år, jeg har lavet et prinsessekort til hende. Kamillas kort venter jeg med at vise indtil hun har fået det i morgen :-)
Lene
2 kommentarer:
Anonym
3. maj 2013 kl. 12.00
Hvor er det sødt :)
Svar
Slet
Svar
Svar
Lene
4. maj 2013 kl. 11.05
Tak.
Svar
Slet
Svar
Svar
Tilføj kommentar
Indlæs flere...
Nyere opslag
Ældre opslag
Start
Abonner på:
Kommentarer til indlægget (Atom)
Hvor er det sødt :)
SvarSletTak.
SvarSlet