The Queen and I love paper Art
tirsdag den 1. oktober 2013
Teabag foldning
Så blev det tid til at prøve lidt teabag foldning.
***
***
***
Thank you
Wilma
for your sweet words on my last post :-)
Lene
Ingen kommentarer:
Send en kommentar
Nyere opslag
Ældre opslag
Start
Abonner på:
Kommentarer til indlægget (Atom)
Ingen kommentarer:
Send en kommentar