The Queen and I love paper Art
onsdag den 9. marts 2016
Nye kort, efter en lang pause.
Her et fødselsdagskort hvor jeg har brugt tapetrester.
Lene
Ingen kommentarer:
Send en kommentar
Nyere opslag
Ældre opslag
Start
Abonner på:
Kommentarer til indlægget (Atom)
Ingen kommentarer:
Send en kommentar