The Queen and I love paper Art
søndag den 21. april 2013
Konvolutkort
Jeg kan godt lide at få noget ud af "ingenting" jeg har lavet 2 konvolutkort af tapetrester.
***
Lene
Ingen kommentarer:
Send en kommentar
Nyere opslag
Ældre opslag
Start
Abonner på:
Kommentarer til indlægget (Atom)
Ingen kommentarer:
Send en kommentar