søndag den 21. april 2013

Konvolutkort

 
 
 
Jeg kan godt lide at få noget ud af "ingenting" jeg har lavet 2 konvolutkort af tapetrester.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
***
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Lene
 
 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar