The Queen and I love paper Art
mandag den 1. april 2013
Vindues kort
I dag har det været dejlig solskin, stadig koldt men rart at se solen igen. Det blev til et vindues kort med strand motiv.
Lene
Ingen kommentarer:
Send en kommentar
Nyere opslag
Ældre opslag
Start
Abonner på:
Kommentarer til indlægget (Atom)
Ingen kommentarer:
Send en kommentar