The Queen and I love paper Art
torsdag den 27. februar 2014
Lattice kort
Jeg har lavet lattice kort med forskellige dies fra Spellbinder, Marianne og NS.
Lene
Ingen kommentarer:
Send en kommentar
Nyere opslag
Ældre opslag
Start
Abonner på:
Kommentarer til indlægget (Atom)
Ingen kommentarer:
Send en kommentar