The Queen and I love paper Art
tirsdag den 18. februar 2014
Sen jul
I´m back,
efter store browser problemer er jeg på igen, tak Christian :-)
Jeg blev ikke helt færdig med julen da det hele gik i stå.
Så ikke mere jul for nu.
Lene
Ingen kommentarer:
Send en kommentar
Nyere opslag
Ældre opslag
Start
Abonner på:
Kommentarer til indlægget (Atom)
Ingen kommentarer:
Send en kommentar