The Queen and I love paper Art
fredag den 15. marts 2013
Konfirmationskort
Jeg har fået lavet 3 konfirmationskort, alle til piger, jeg skal også have lavet et par stykker til drenge.
Lene.
Ingen kommentarer:
Send en kommentar
Nyere opslag
Ældre opslag
Start
Abonner på:
Kommentarer til indlægget (Atom)
Ingen kommentarer:
Send en kommentar