The Queen and I love paper Art
lørdag den 9. marts 2013
Servietholderkort.
Servietholderkort, ja jeg ved ikke hvad man ellers skal kalde det. Det kan bl.a. bruges som en værtindegave.
Med servietter i ( det ville se pænere ud hvis jeg havde vendt servietpakken om med teksten mod bagsiden)
Lene.
1 kommentar:
debby4000
12. marts 2013 kl. 00.13
What a beautiful gift card.
luv
Debby
Svar
Slet
Svar
Svar
Tilføj kommentar
Indlæs flere...
Nyere opslag
Ældre opslag
Start
Abonner på:
Kommentarer til indlægget (Atom)
What a beautiful gift card.
SvarSletluv
Debby