The Queen and I love paper Art
onsdag den 6. marts 2013
Påskeæg.
Vi nærmer os påske og jeg blev inspireret af det dejlige forårsagtige vejr til at lave "påskeæg", jeg har brugt blomster og pynt fra gamle lyskranse som jeg har pillet fra hinanden ;-)
Jeg har lavet hul i et par stykker så de kan hænge.
Lene.
Ingen kommentarer:
Send en kommentar
Nyere opslag
Ældre opslag
Start
Abonner på:
Kommentarer til indlægget (Atom)
Ingen kommentarer:
Send en kommentar