The Queen and I love paper Art
lørdag den 4. maj 2013
Fødselsdagskort
Kamillas fødselsdagskort. I dag har været en dejlig solskinsdag så pigerne har nok været søde.
Lene
1 kommentar:
Anonym
6. maj 2013 kl. 00.31
Det er altså også et super flot kort..endnu pænere i virkeligheden :)
Svar
Slet
Svar
Svar
Tilføj kommentar
Indlæs flere...
Nyere opslag
Ældre opslag
Start
Abonner på:
Kommentarer til indlægget (Atom)
Det er altså også et super flot kort..endnu pænere i virkeligheden :)
SvarSlet