lørdag den 4. maj 2013

Fødselsdagskort

 
 
 
Kamillas fødselsdagskort. I dag har været en dejlig solskinsdag så pigerne har nok været søde.
 
 
 
 
 
 
Lene


1 kommentar:

  1. Det er altså også et super flot kort..endnu pænere i virkeligheden :)

    SvarSlet